Visie & Beleidsplein

Marketingkansen in de sport

Wijk, J. van (2003). Marketingkansen in de sport. Nieuwegein: Arko Sports Media.

Marketingkansen in de sport is het eerste Nederlandstalige boek dat het brede perspectief van marketing en sport onder de aandacht brengt. De zowel praktijkgerichte als theoretische diepgang zorgt ervoor dat sportorganisaties competenties in marketing en sport kunnen verwerven. Talrijke mogelijkheden worden aangereikt om adequaat in te spelen op de vele marketingkansen die zich in de sportorganisaties voordoen. Het uiteindelijke doel is immers om sportorganisaties in de gelegenheid te stellen de marketingpraktijk in de sport naar een professioneler niveau te brengen. Managers, marketingdeskundigen, bestuurders en geïnteresseerden in de sport krijgen door dit werk een veelheid aan marketingkansen aangedragen. Ook is het boek een welkome aanvulling voor studenten in het hoger economisch onderwijs in Nederland en België en voor hen die een post-universitaire opleiding in sportmanagement volgen.

Uitgever(s): Arko Sports Media,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Jan van Wijk

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

management
marketing
sponsoring