Visie & Beleidsplein
Mediagebruik etnische publieksgroepen 1998
een onderzoek onder Turkse, Marokkaanse, Surinaamse, Antilliaanse, Chinese en Molukse publieksgroepen van 18 jaar en ouder
deel 2 tabellen
(1999). Mediagebruik etnische publieksgroepen 1998: een onderzoek onder Turkse, Marokkaanse, Surinaamse, Antilliaanse, Chinese en Molukse publieksgroepen van 18 jaar en ouder, deel 2 tabellen. Amsterdam: Veldkamp Marktonderzoek bv.
In dit tabellenrapport worden in volgorde van de vragenlijst (zie bijlage 1 van het telstrapport) de tellingen met absoluten en percentages weergegeven. Bij alle tabellen staat het vraagnummer van de vragenlijst vermeld.
Uitgever(s): Veldkamp Marktonderzoek bv,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
Marokkaanse-NederlandersSurinaamse-Nederlanders
Turkse-Nederlanders
media
minderheidsgroepen