Visie & Beleidsplein
Strategische communicatie
principes en toepassingen
Aarts, N., Steuten, C., & Woerkum, C. van (2015). Strategische communicatie: principes en toepassingen. Assen: Koninklijke van Gorcum.
Dit boek gaat over principes en toepassingen van strategische communicatie. Het uitgangspunt is dat een goed begrip van de wijze waarop mensen met elkaar communiceren in verschillende contexten en gedegen inzicht in de mechanismen die daarbij een rol spelen, noodzakelijk zijn voor een effectieve toepassing van communicatie. Toepassingen vinden plaats in de context van probleemoplossing en innovatie, waarbij innovatie ruim wordt opgevat. Het gaat niet alleen om technische innovaties maar ook om sociale innovaties, zoals andere manieren om met elkaar te communiceren.
Uitgever(s): Koninklijke van Gorcum,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Noëlle AartsChantal Steuten
Cees van Woerkum
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
communicatiegedragsverandering
innovatie
interactie
media
social media