Visie & Beleidsplein
Van observeren, naar analyseren en gericht interveniëren
hoe kan klasse(n)spel een bijdrage leveren aan passend onderwijs (5)
Beusekom, R. van (2015, mei). Van observeren, naar analyseren en gericht interveniëren: hoe kan klasse(n)spel een bijdrage leveren aan passend onderwijs (5). Lichamelijke opvoeding 103 (pp. 17-21)
In het voorgaande artikelen hebben we stil gestaan bij de slag van observeren naar analyseren. Nu willen we verder gaan met het bespreken van gericht interveniëren. Uiteindelijk speelt bij het interveniëren de rol en voorkeur van de docent een belangrijke rol.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Beusekom Van observeren, naar analyseren en gericht interveniëren KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Roel van BeusekomTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
Klasse(n)spelobserveren