Visie & Beleidsplein

Keurmerk Veilig & Schoon

klanttevredenheidsonderzoek augustus/september 2016

Hilhorst, J. (2016). Keurmerk Veilig & Schoon: klanttevredenheidsonderzoek augustus/september 2016. Ede: Nationaal Platform Zwembaden | NRZ.

In dit document zijn de resultaten uitgewerkt van een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) onder zwembaden met het Keurmerk Veilig & Schoon. Het Keurmerk Veilig & Schoon wordt sinds 2002 door de Stichting Zwembadkeur uitgegeven aan zwembaden en is gericht op het verhogen van de kwaliteit van zwembaden. Met het behalen van het keurmerk kan een zwembad aantonen dat bedrijfsprocessen ten aanzien van hygiƫne en veiligheid goed zijn geregeld en worden uitgevoerd door medewerkers.

Uitgever(s): Nationaal Platform Zwembaden | NRZ,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Jarno Hilhorst

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

keurmerken
tevredenheid
veiligheid
zwembaden