Visie & Beleidsplein
Bewegingsonderwijs: een doelbewuste praktijk (1)
beter leren bewegen vanuit een pedagogisch perspectief
Palen, H. van der (2020, juli). Bewegingsonderwijs: een doelbewuste praktijk (1): beter leren bewegen vanuit een pedagogisch perspectief. Lichamelijke Opvoeding 108 (pp. 5 - 10)
Dit is het eerste artikel van een drieluik over doelstellingen van bewegingsonderwijs en effecten ervan op de praktijk. Het is onderdeel van het topic van dit nummer maar loopt dus door in volgende nummers van dit magazine. Het is mooi dat er door verschillende brillen naar ons vak en wat we ermee beogen wordt gekeken.
doelen, bewegingsondwijs, pedagogiek, didactiek
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Palen - Bewegingsonderwijs een doelbewuste praktijk (1) - KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Henk van der PalenTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.