Visie & Beleidsplein
Welke leerhulp werkt bij wie? (2)
aansluiten bij het verbale werkgeheugen van de leerling kan leeropbrengsten bevorderen
Kok, M (2020, april). Welke leerhulp werkt bij wie? (2): aansluiten bij het verbale werkgeheugen van de leerling kan leeropbrengsten bevorderen. Lichamelijke Opvoeding 108 (pp. 40 - 44)
De invoering van de Wet Passend Onderwijs heeft een grote invloed op de ontwikkeling van het beroep van bewegingsonderwijzer (KVLO, 2017). Bewegingsonderwijzers worden meer dan ooit voor de uitdaging gesteld om hun handelen aan te passen op het individu, aangezien leerlingen in een klas steeds meer verschillen in motorische, cognitieve en gedragsmatige mogelijkheden en beperkingen.
differentiëren, motorisch leren, impliciet , expliciet ,werkgeheugen
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Kok - Welke leerhulp werkt bij wie (2) - KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Marjan KokTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.