Voorwaarden online spreekuren VSG-(bedrijfs)partners

Op diverse vrijdagen van 09.00 uur tot 10.00 uur online via Zoom

• Deelname is uitsluitend voorbehouden aan VSG-leden.
  • Het maximale aantal personen dat deel kan nemen aan een online spreekuur bedraagt 30.
  • Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij overinschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • Deelname is gratis.
  • U kunt uw deelname annuleren via Mijn VSG. Plaatsvervanging kan enkel via info@sportengemeenten.nl doorgegeven worden.
  • Enkele dagen voorafgaand aan de bijeenkomst ontvangt u een definitieve deelnamebevestiging, inclusief programma, deelnamelink en eventuele overige relevante informatie.
  • Tijdens deze bijeenkomst kan er door VSG beeldmateriaal gemaakt worden waarop u mogelijk herkenbaar in beeld bent. Indien u niet herkenbaar in beeld wilt komen kunt u na inloggen uw camera weer uitzetten en/of dit voorafgaand aan de bijeenkomst aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@sportengemeenten.nl.
  • Voor de verwerking van uw gegevens uit het inschrijfformulier verwijzen wij u naar onze Privacy Policy op onze website. Bij vragen kunt u mailen naar info@sportengemeenten.nl.