Visie & Beleidsplein

U zoekt op "computerspellen" in trefwoorden binnen alle publicaties

1. Zoek binnen







Zoek binnen alle publicaties

Meerdere komma gescheiden waarden mogelijk bijv: 'voetbal, utrecht'

Specifiek






Type medium



2. Filter resultaten

52 resultaten gevonden

Klik op jaar of titel om te sorteren.
  • Reset filters

Resultaten

Jaar:
Download: Titel:
2022 Gezondheid en welzijn van jongeren in Nederland
Uitgever(s): Universiteit Utrecht
2021 Level up!
Uitgever(s): Arko Sports Media
2020 Esports: een introductie voor beleid, onderzoek en praktijk
Uitgever(s): Kenniscentrum Sport & Bewegen
2019 Brain in motion
Uitgever(s): Donders Institute
2019 Factsheet exergaming voor mensen met dementie: beweeg je mee?
Uitgever(s): Amsterdam UMC
2019 Gamen & esport in Nederland
Uitgever(s): Mulier Instituut
2019 E-sport en gaming in Nederland
Uitgever(s): Arko Sports Media
2018 De sociale aspecten van online multiplayer gamen en de ontwikkeling van esport
Uitgever(s): Universiteit Utrecht
2017 eSports report
Uitgever(s): Nielsen
2016 Beweeggames bieden nieuwe mogelijkheden voor het onderwijs
Uitgever(s): Arko Sports Media
2016 Urban gaming
Uitgever(s): Wiljan van Wilgenburg
2015 Active video games
Uitgever(s): Vrije Universiteit Amsterdam
2015 De tijd is rijp voor bewegen en muziek!
Uitgever(s): KVLO
2014 Van tikken naar taggen
Uitgever(s): ...daM uitgeverij
2014 Drempels voor digitalisering
Uitgever(s): ...daM uitgeverij
2014 Onderzoeker Monique Simons over beweeggames
Uitgever(s): Kenniscentrum Suiker en Voeding
2014 Beweeggames
Uitgever(s): Gelderlander
2014 Apps to promote physical activity among adults
Uitgever(s): Middelweerd et al.
2014 Just a fad?
Uitgever(s): Lister et al
2014 Let's play
Uitgever(s): TNO, VitaValley
2014 De eredivisie als fantasy sport
Uitgever(s): Vrije Universiteit Amsterdam
2014 Destigmatization of eSports through entrepreneurial action
Uitgever(s): Vrije Universiteit Amsterdam
2014 Gymleraar let op: de ‘digitale’ gymles komt eraan!
Uitgever(s): KVLO
2013 Active video games and health indicators in children and youth
Uitgever(s): LeBlanc et al.
2013 Exergaming for balance training of elderly
Uitgever(s): van Diest et al
2013 Video games as a spectator sport
Uitgever(s): Universiteit Utrecht
2012 Exergaming and older adult cognition
Uitgever(s): American College of Preventive Medicine and the Association for Prevention Teaching and Research
2012 Role of video games in improving health-related outcomes
Uitgever(s): Elsevier Inc.
2012 Prevalence and correlates of exergaming in youth
Uitgever(s): American Academy of Pediatrics
2012 Active gaming in Dutch adolescents
Uitgever(s): Simons et al.
2012 Evaluatie interventie beweeggames
Uitgever(s): TNO Behavioural and Societal Sciences
2012 Dutch children and parents' views on active and non-active video gaming
Uitgever(s):
2012 Een (st)app dichterbij een sportende stad
Uitgever(s): Rotterdam Sportsupport, Hogeschool Rotterdam
2012 Gamend gymmen
Uitgever(s): Innovatie Platform Onderwijs Nederland (IPON)
2011 Van spelen tot serious gaming
Uitgever(s): Uitgeverij Acco
2011 Leefstijl, arbeid en gezondheid
Uitgever(s): Hogeschool Utrecht
2011 The power of play
Uitgever(s): American Heart Association
2011 Energy cost of exergaming
Uitgever(s): American Medical Association
2011 Play on
Uitgever(s): Stichting Toekomstbeeld der Techniek (STT)
2011 Activity-promoting gaming systems in exercise and rehabilitation
Uitgever(s): Department of Veterans Affairs
2011 Beweeggames voor gezondheidswinst
Uitgever(s): KVLO
2011 Onderzoek naar beweeggames moet naar een hoger level
Uitgever(s): KVLO
2011 Beweeggames in het onderwijs
Uitgever(s): KVLO
2010 Bewegen met computer games
Uitgever(s): TNO Preventie en Zorg
2009 Feasibility, design and conduct of a pragmatic randomized controlled trial to reduce overweight and obesity in children
Uitgever(s): Maddison et al;
2009 Beweegstimulering door middel van een innovatieve buitenspeelhulp, de Swinxs
Uitgever(s): TNO Preventie en Zorg
2009 It's all in the game!
Uitgever(s): Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB)
2008 Couch potatoes to jumping beans
Uitgever(s): Ni Mhurchu et al.
2007 Bewegen met computergames
Uitgever(s): TNO Preventie en Zorg
2006 Effect of a virtual reality-enhanced exercise protocol after coronary artery bypass grafting
Uitgever(s):
z.j. The role of active gaming in physical activity in Dutch adolescents
Uitgever(s): TNO